Utolsó kommentek

2009.09.11. 14:34 h.orsi

"közgazdaságtan vezetőknek" tábor

Címkék: nyár közgazdaságtan tábor

Bocsi, Balázs! Az írásodat az angliai utazással kapcsolatos kommentek közül áttettem ide blogbejegyzésnek. Remélem, nem baj.

Egyébként nagyon köszönöm a beszámolót. Örülök, hogy jól éreztétek magatokat. Szívesen olvasnám más, régebben végzett széchenyis írásait is.

Tehát: az alábbiakban Bán Balázs tavaly végzett diákunk nyári élménybeszámolója következik. 

Sziasztok!

Körmendi Tanárnőtől kaptam egy olyan felkérést h számoljak be arról a táborról, amelyben részt vehettem a suli jóvoltából aug. 9-15 között Piliscsabán.
Nos ezt ugyan nem én fogalmaztam meg, de sztem én sem írnék mást erről a majdnem egy hétről, amit eddigi egyik legjobb, legérdekesebb és leghasznosabb táboraim közé sorolok.

Közgazdaságtan vezetıknek tréning
Augusztus 9-tıl 15-ig Piliscsabára koncentrálódott a stáb figyelme, hiszen idén is, mint az már több éve szokássá vált,
e Budapesthez közeli helyen tartottuk meg a Foundation for Teaching Economics és a Citibank által támogatott
Közgazdaságtan vezetıknek tréninget, melynek a Iosephinum Kollégium adott otthont.
30 diák és 30 tanár hallgatta végig az elıadásokat és játékos formában tanulták meg azokat a feladatokat, melyet a
délelıtti és délutáni foglalkozások alatt Michael J. Ellerbrock közgazdász professzor és Megyesi Gabriella tréner
felváltva tartottak. Az ötödik napon változott egy kicsit a megszokott programmenet, hiszen a délutáni elıadást, a
Citibank képviseletében Hencz Éva színesítette, aki a Citibank üzleti kommunikációjával kapcsolatban válaszolt a
tanárok és diákok kérdéseire.
Persze a tanulás mellett jutott idı a szórakozásra is, amit a sport, az esti közös activity party-k, a nagy beszélgetések
és a táncmulatságok jelentettek.
Lássuk, mit mondanak a diákok a 6 napos tréningrıl!
„Az elıadásokkal és a programokkal teljesen meg voltam elégedve, a
legtöbb játék is elnyerte a tetszésem, legkevésbé a pókhálós játék
tetszett, mert féltem, hogy le fognak ejteni. A szállás, ill. az étkeztetés
teljesen megfelelı volt. Leginkább, mint szerintem tudjátok jól, a
szigorú szabályokkal voltak problémáim, ill. azzal, hogy nem volt rá
lehetıségünk, hogy széjjelnézhessünk Piliscsabán. Igazándiból sokkal
többet nem nagyon tudok mondani. Kellemes társaság győlt össze,
Mike elıadásait nagyon élveztem, és pozitív élmény volt, hogy a
legtöbb mindent megértettem szinkrontolmácsolás nélkül is.
Körülbelül ennyit szerettem volna mondani.”
Angalét Marianna
„Régen töltöttem már el ilyen jó hetet amilyen ez volt. Remek volt a szervezés, jók voltak a játékok, az elıadások.
Sokan jöttünk sok felöl, mégis az együtt eltöltött idı alatt, a közös programoknak köszönthetıen (beszélgetések,
játékok) sikerült jól megismernünk egymást, és jó kapcsolatokat kialakítanunk, ami a hétnek egyik célja volt. A
csapatépítı játékok közül fıképpen az aktív, cselekvıs játékok voltak hasznosak, mint például a csoki folyón való
átkelés, vagy a pókhálós játék. A programok végeztével még az esti közös pingpongozások beszélgetések, közös
játékok hozták egymáshoz közelebb a diákokat és a tanárokat egyaránt. Az elıadások nagyszerőek voltak Mike-nak
köszönhetıen, a rengeteg példa hozzásegített, hogy könnyebben megértsem a közgazdaságtant. Gabi módszerei
nagyon tetszettek, fıleg a tızsde és piaci játékok nyerték el tetszésemet. Muszáj megemlítenem a remek szállást,
szerintem nagyon jó volt és a bıséges finom étkezéseket.
Nagyon köszönöm, ezt a hetet, remélem, a jövıben ez tovább folytatódik, és találkozunk még egyéb, elıadások,
konferenciák alkalmával!”
Balogh Bence
„Számomra ez egy nagyon nagyon nagyon nagyon jól sikerült tábor
volt. A kaja, számításaim felett teljesített, az elıadások érdekesek
voltak, szakmai elıadás volt, mégis mindenki számára érthetı volt.
A társaság nagyon jó volt, a szállás úgyszintén, rossz dolgot nem is
tudok említeni:D. Szerintem elég sokmindenki nevében
beszélhetek. Örültem, hogy ilyen táborban lehettem, ilyen
embereket ismerhettem meg, nagyon örültem mindennek, ami
megtörtént. Örültem a sok szegedinek:D meg a többi srácnak, a
délutáni foglalkozásoknak, amik közül nekem a frizbis meg a
pókhálós volt a kedvencem:D. Remélem jövıre is lesz tábor, mert
akkor én, sıt a csapatunk, sıt szerintem mindenki örömmel
jelentkezik megint erre. Örültem, hogy részt vehettem a táborban.”
Éder Tamás
JA..M..ÚLT
5
„Nekem nagyon tetszett a tábor. Én barátkozó típus vagyok, szóval a
tábor elejét élveztem az igazán meg a végét amikor már jól
összeismerkedtünk mindenkivel és tervezzük az összejöveteleket
fıleg a szegediekkel a késıbbiekben.:D Úgy gondolom a
programbeosztás nagyon jól sikerült. Délelıtti elıadások jók voltak,
aztán persze a játékok nagyon kreatívak voltak. Sajnos az esti 11 órai
takarodó nem tetszett, de ezzel sokan voltak így:) A tábor lényegében
hasznos volt, barátokat szereztünk, megismertük egymást meg persze
magunkat, milyenek is vagyunk. Nekem életemben nem volt olyan
hét, ami most volt, hogy ennyit nevettem volna. Nem volt szerintem
olyan ember, aki ebben a táborban beburkólózva lett volna a saját
szobájában.
Tamással akármerre mentünk mindenki szívesen beszélgetett velünk. Jó társaság győlt össze szerintem és remélem
jövıre is lesz;)”
Elek Péter
„Hát nagyon jó volt, abszolút 1000%-os pozitív csalódás volt,
nagyon remélem, hogy jövıre is lesz ez a tábor, és persze
tiszteletbeli tagként, rész is vehetek rajta.
De tényleg abszolút jó volt, csak az étterem volt kicsit messze,
de nem gáz az se, elfogadható volt.
Kicsit a szabályok voltak óvodások, de kiküszöbölhetı volt.
De nagyon remélem jövıre is meg lesz tartva.
Köszönöm szépen!”
Kendrusz Péter
„Nekem nagyon-nagyon tetszett a tábor, remekül éreztem magam, az
elıadások és a délutáni programok egyaránt érdekesek voltak.
Örülök, hogy sok embert megismerhettem és új barátságokat
köthettem. Kinga fárasztó, de egyben szórakoztató feladatai és játékai
jól összekovácsoltak bennünket és segítettek jobban megismerni
egymást. A szállás is jó volt, egyedül a menza minıségével voltam
elégedetlen néha. És persze szívesen maradtam volna még egy hétig,
de ezzel nem csak én voltam így, hanem szinte mindenki.
Remélem, hogy jövıre is lesz lehetıségem ezen a tréningen és a JAM
többi programján is részt venni.”
Németh Réka
„Én pozitívan csalódtam a táborban. Számomra nagyon inspiráló volt. Nagyon tetszettek az elıadások, a játékok.
Ugyanakkor a hely és a hangulat is fantasztikus volt. Nagyon örülök neki, hogy részt vehettem ezen a tréningen,
hiszen tényleg új barátokat szereztem(és ezzel nem csak én vagyok így) valamint sokat is tanultam. Amivel talán
problémám volt az a 23:00-s takarodó. De hát ezt túl lehetett végülis élni.:)„
Rózsa Dorottya
„Nekem nagyon tetszett a tábor! Sok új embert ismertem meg és,
új barátokra tettem szert. A legjobb játék szerintem a "csokifolyó"
volt mert ott tényleg egy csapatként dolgoztunk a cél érdekében ,
Michael elıadásai is nagyon érdekesek voltak , nekem jó
hangulatban telt ez az egy hét.”
Szabó Szimonetta

Háát ennyit a táborról...azt hiszem a sorok magukért beszélnek.
a honlapon: www.ejam.hu mindezt képekben is megnézhetitek és sok hasznos és fontos információt talátok.
Üdv: Bán Balázs

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szixi.blog.hu/api/trackback/id/tr831375180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása