Utolsó kommentek

2009.03.31. 14:21 szixi

Tavaszodik… kint-bent

Címkék: tavasz

Megőrültek a rigók a suli kertjében, nárciszok mosolyognak a bejárat mellett. Ilyenkor mindenki a szabadba vágyik: érezni az illatokat, a napsütést…


Mi is kimozdultunk pénteken: az egész iskola együtt átsétált a Magyarock Dalszínház előadására (számomra ez majdnem akkora élmény volt, mint maga az előadás). Már a hídon lecsalta a nap melege rólunk a kabátokat.
A sportcsarnokban hamar megtelt a nézőtér, felcsendültek az első akkordok. A kényelmetlen üléseket feledtette az előadás színvonala, az ismerős dallamok, a jó ritmusok. A 10/A-s lányok ülve táncoltak, s a tetszésüknek sokféle kifejezési módot találtak - tapsoltak, hullámoztak.
Ilyen időben talán még a szombati tanítás sem olyan lehangoló.


7 órakor már mondatokat elemeztünk, a nap beragyogott, és akkor jutott eszembe, hogy egy szót sem szóltam arról, hogy ez a terem már egy hónapja virágokba borult, és pillangók tarkállanak itt-ott füzérekben, hála a 13/A-s lányoknak. Nagyon vidám, köszönjük!
Derűs tavaszt kívánok mindenkinek!

Pap Adrienn

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szixi.blog.hu/api/trackback/id/tr451037464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T.Kriszta 2009.04.01. 19:02:16

Én hallottam,mennyire jó volt az előadás.Sajnos csak hallottam, mert betegen feküdtem itthon. Még így is el szerettem volna menni az előadásra, de nem akartam visszaesni, így nem láthattam. Nagyon sajnálom, kár érte...

dr szöszi 2009.04.01. 20:44:17

Itt a TAVASZ VÉGRE MINDENKI EZT VÁRT!!!!!!
Sajnos elszomorít és mélyen bánt ami az iskolába folyik matek órákon!!!!!!
Minden egyes matek dolgozat írás után egyes osztálytársaimat, akiket érdekel a jövőjük SÍRVA LÁTOM ÉS VIGASZTALANOK!!!!!!
Nem hiszem el és nem is tudom megérteni, hogy egyes emberek mért akarják a DIÁKOK JÖVŐJÉT ELŐREHALADÁSÁT MEGAKADÁLYOZNI ILLETVE TOVÁBB TANULÁSÁT MEGNEHEZÍTENI!!!:(
Tudomásul kéne venni, hogy nem mindenkinek késég szintű a matek tudása és valahogy nem is azzal fog elhelyezkedni, és a tovább tanulás során se olyan fontos!!!!!!
Érettségi tudtommal 20%-tól már 2-es!!!!!!
Mért kell elvenni a diák kedvét az iskolába járástól????
Személyes tapasztalataim sem "rózsásak"
Mindig azt hittem a Tanár a diákért van és segíteni akar a fejlődésébe és örömét leli ebben!!!!!
Ha valaki nem ezért tanít és nem ez élteti ....!!!!!!!!!
Matek képességeimmel nem dicsekedhetem sőt.... valószínűleg rossz vége lesz de nem érzem magam butának és lustának vagy rossz tanulónak sőt...
Csak a humán tantárgyak jobban mennek és jobban is érdekel:)
Ezért is válaszok ilyen tovább tanulási lehetőséget de ha matek közbe szól akkor:(
Tanárokon sok múlik lásd mennyire tud szót érteni a diákkal mennyire foglalkozik vele és mennyire szeret tanítani lásd (Pap Adrienn Tanárnő)

Köszönöm előre is aki elolvasta ezt a pár sort és elgondolkozott rajta!!!!

dr szöszi 2009.04.01. 20:46:16

Elnézést a félre írásokért kissé dühösen írtam és a zaklatottság tűnik fel mondataimba !!!!!!!!!

Beyszí 2009.04.02. 15:04:17

Fergeteges előadás volt:D
Megérdemelték a szereplők, hogy hullámozzunk,énekeljünk és táncoljunk nekik.:)

dr szöszi 2009.04.03. 13:38:51

Kedves Blog látogatók!!!!
Ezúton szeretnék mindenkitől elnézést kérni!!!!!Mindazért a kellemetlenségért amit okoztam egyik kommentárommal:(
Nem az volt a cél,hogy megbántsak mást illetve rossz fénybe tüntessem fel az iskolánk hírnevét!!!!
A figyelem felkeltés volt a cél, azért is írtam általánosságba nem egy bizonyos személyre vetítve.
Sajnálom aki bármiféle rosszindulatot látott mondanivalómba!!!!!

AZ iskolánkban ez a felírat van kifüggesztve:"MERJÜNK NAGYOK LENNI" A legnagyobb magyar mondta ezt valamikor régen:)

Gloria_SZIXI 2009.04.09. 13:02:31

kedves Dr szöszi! Szerintem ezt nagyon nem itt kellene leírnod, hanem annak a tanárnak elmondanod, aki ilyen érzéseket vált ki belőled...tudod, a szemébe...és először gondolkodj el azon, hogy biztos és tuti, hogy mindent beleadsz?!


Köszönjük a fotót :) Hát igen, mi már nagyon vártuk a jó időt és hát persze mindenki! Jó a termünkbe bemenni, olyan szép kis színes!!! :D
puszi mindenkinek :)
süti beállítások módosítása