Utolsó kommentek

2009.09.30. 21:19 baloghi

Osztálykirándulás Lengyelországban

Címkék: kirándulás lengyelország

Szeptember közepére iskolánk egyik végzős osztálya nem kis célt választott magának, osztálykirándulni Lengyelországba indultak. A következőkben Süvegh Tünde, 12. b osztályos tanuló rövid beszámolóját olvashatják.

Nekem jutott az a feladat, hogy összegezem osztályunk Lengyelországi kirándulását.
Már az előző kirándulásunk után, májusban osztályfőnökünk, Balla István elkezdte szervezni nekünk az utat. Mindenki örömmel várta a nagy eseményt.

Szeptember 18-án hajnal 5 órakor indultunk a suli elől. Kísérőtanáraink Nick Ferenc, Fekete Éva, Izsáki Tünde volt. Több órás utazás után, Selmecbányára értünk, ahol mindenki maga járhatta be a szlovák város egy részét. 8kor indultunk tovább Auschwitz – Birkenauba.

Nem sokkal 3 előtt érkeztünk. Itt megnéztük Koncentrációs Tábort, barakkokat, Múzeumokat. Ezután a következő állomás a szálláshely volt. Este értünk Krakkóba, Hotel Krakkus nevű szállodában rendezkedünk be, ez a város szélén volt. 3 szintre lettünk osztva, norvégokkal szomszédságban. Másnap reggeli után indultunk a városba. Először Waweli székesegyházat néztük meg. Délután mindenki szabadon fedezhette fel a várost. Ezután a szállásra mentünk, majd este visszamentünk, hogy megnézzük milyen az éjszaki élet Lengyelországban. Sajnos, az egyik társunknak a lába bedagadt, ezért még előtte elkísértük a kórházba.  A busz éjfél körül jött értünk, majd mentünk a szállásra.

Utolsó nap reggeli után 8 órakor indultunk vissza. wieliczkai sóbányát csodálhattuk meg. Itt 2 csoportra osztottak minket, angol idegenvezetővel. 2 órán keresztül jártunk be a bánya 1%-át. Hazafele megálltunk Zakopanéban ahol sajnos sokan voltak, ezért nem jutottunk fel a felvonón. Így a maradék pénzünket elvásárolgattuk.:) Visszafele még a  Szlovákoknál, a Csorba-tónál pihentünk meg 20 percre, majd indultunk vissza Magyarországra. Késő este értünk haza, éjfél körül, hulla fáradtan:)

Az kirándulásról több képet az osztály honlapján találhatnak, ami ide kattintva érhető el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.