Utolsó kommentek

2009.02.23. 23:31 h.orsi

Gólyabál II.

Címkék: bál gólyabál

Mióta ezen a helyen vagyok, attól félek, hogy egyszercsak valakinek elfelejtem megköszönni a munkáját, teljesítményét. Hát most sikerült is! Kedves Ambruzs Péter és Balogh Imre Tanár Urak és Huszár Peti! A diákok és szülők nevében is nagyon köszönöm a bál minden mozzanatának megörökítését és hangosítását. Mi hajlamosak vagyunk természetesnek venni, hogy minden eseményről készül fotó, videó, minden zene élvezhető még a hátsó sorban is, közben meg Ti csak akkor tudjátok önfeledten átélni az egészet, amikor otthon átnézitek az aznapi "termést".Szóval köszönöm mindhármótoknak, és még Cserhalmi Krisztinek is, aki beszállt a gitárkíséretbe. :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szixi.blog.hu/api/trackback/id/tr38962107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisCsirke 2009.02.27. 16:03:37

Én köszönöm a felkérést! Örülök, hogy ott lehettem és játszhattam! :)

baloghi · http://edutech.blog.hu 2009.03.01. 18:15:29

Nincsmit, ez csak természetes. :)

hekiman 2009.06.30. 11:25:06

nagyon jó volt a gólyabál!lévén hogy én is ott voltam(mint 9.-es)nagyon tetszett!Szeretném megköszönni mindenkinek aki ott volt és akik segítettek a műsor megvalósulásában és Cserhalmi Krisztinának hogy egy 10 perc erejéig eljátszott velem egy szép dalt(persze gitáron!)
:)

hekiman 2009.06.30. 11:25:13

nagyon jó volt a gólyabál!lévén hogy én is ott voltam(mint 9.-es)nagyon tetszett!Szeretném megköszönni mindenkinek aki ott volt és akik segítettek a műsor megvalósulásában és Cserhalmi Krisztinának hogy egy 10 perc erejéig eljátszott velem egy szép dalt(persze gitáron!)
:)
süti beállítások módosítása