Utolsó kommentek

2011.10.24. 07:51 szixi

Nagy Béla levele

Kedves SZIXI!

,,A búcsú fájdalmát a viszontlátás öröme enyhítse!”

Ezt klasszikusan idéztem magamtól. Tehát az idézet pontos! :D

Ismét sok víz lefolyt a Dunán. A szárba szökkent határ sárgulni, barnulni látszik.  A lenyugvó Nap vörös színe penge éles sziluetteket rajzol. Pompás ez az idő is. Langyos fény pásztáz pászmákban a felhők lékein. A tél közeledtét sejtető gyönyör szaladgál kifulladásig érzékszerveimen. De jó, hogy élek!

Apropó élet.

Kedves SZIXIsek! (Diákok és nem.)

Mi újság Nagy Béla tanár úrral? Elmondom. ( A forrás autentikus.)

A nyári szünet már egy Podersdorf am See nevű osztrák falucskában izzasztotta rám a trikót. Igaz az idei vakáció nem volt kegyes a nyaralókhoz, de sebaj. Szeptemberig egy fagyizó állapotát állítottam vissza minden reggel az eredeti szintre. ( Ezt egyesek takarításnak hívják, de a renoválás jobban hangzik.) A másik elfoglaltságom – ami még most is tart – egy football pályán zajlik.  Füvet nyírok, vonalat festek, zászlót tűzök.  A hétvégi meccseken pedig együtt izgulok a helyi csapattal az eredmény alakulásán.

A kapcsolati tőkém hozott a konyhára még bálarakodást, betonozást, szőlőművelést, masszírozást és egyéb hasonló csacskaságokat. Az ősz fő attrakciójában – szüret - szintén részt vettem. Remek munka volt. De volt egy kis gond. Egyik sem volt állandó, stabil munka. Már a hideg verejték kezdett a hajlataimban állandó tanyát ütni az izgalomtól – mi lesz ezután – amikor jött egy telefon. (Akkor már szeptember 27-t írtunk.) Hamar- hamar szaladjunk, mert van egy állás a szomszéd faluban! (Gols) Uzsgyi! Főnökhöz be, majd ki. Másnap mehettem reggel hatra dolgozni. Addigra már úgy voltam, hogy csak legyen. És láss csodát, lett. ,, Minden jó, ha vége van!” :D

Tehát most már van fix állásom. Belecsöppentem a biorobot technológiába. Gyerekek ez valami csoda! Ember és gép szinte állandó kapcsolatát követhetem – sőt kell is – nyomon. Rendkívül érdekes, ahogy az ember, mint sejttársulás próbál gépként tenni-venni 10-12 órát. Gyakorlatban ez egy palackozó üzemben történik. (Mint tudjuk Burgenland borvidék.) A palackozó soron jön a becsomagolt bor és néhányan leválasztjuk a végén a terméket. Remek foglalatosság. Végtelen számú kísérlet van a mozdulatsor pontos kivitelezésének elsajátításához. Vivát! A mozdulat (gyakorlat) teszi a mestert.

Így, október első hete után elmondhatom, hogy van esély a jövőre. A nyelvet próbálom szívogatni magamba, de ezen a vidéket 10 emberből 6-7 magyar a munkahelyeken. (Plusz én) A nyelvi környezet szinte kizárt. (Tanulás szempontjából zéró.) L

És!

Ezúton ragadnám meg az alkalmat, amit eddig nem bírtam megtenni.

KÖSZÖNÖM AZ UTOLSÓ TANÍTÁSI NAPOT NEKED, TE NAGYÉRDEMŰ NEBULÓ CSAPAT!

Sokáig csak álltam és révetegen meredtem maga elé, hogy vajh mi is történt. Köszönöm Nektek, hogy gondoltatok ránk. Hogy fontosnak tartottátok a BÚCSÚT.  Olyasmi érzést adtatok nekem ezzel, amiről titkon úgy ábrándoztam, hogy nem is tudtam milyen erő. Megtestesítettétek az ember- ember közötti kapcsolatot. Alakot öltött minden láthatatlan szál, ami összekapcsol minket.
Igazán büszke vagyok Rátok! Kivétel nélkül jár mindenkinek egy baráti mosoly és kézfogás!

Köszönöm!

nbela@t-email.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szixi.blog.hu/api/trackback/id/tr773325522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása