Utolsó kommentek

2009.04.08. 19:50 szixi

Költészet napja

Címkék: vers tavasz kolteszet napja

104 éve született József Attila. 1964. óta az ő születésnapján, április 11-én ünnepeljük a költészet napját.

A 11/B-12/A emelt szintű magyarosok 104 verset ragasztottak ki az aula falára, hogy így emlékezzenek és emlékeztessenek erre az évfordulóra és a vers fontosságára!
A lírai alkotás nem akkor születik, amikor megírják, hanem akkor, amikor olvassák, befogadják, különböző jelentéseket rendelnek hozzá.

Ezért lett ennek az akciónak a címe: „Tartsd életben a verset: olvasd!!!”

Kívánjuk, mindenki találjon kedvére valót ebben a rendhagyó antológiában!

Pap Adrienn

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szixi.blog.hu/api/trackback/id/tr361052796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pap Adrienn 2009.04.08. 20:34:15

Köszönjük a verseket, kedves 11.b és 12.a,
köszönöm Cserháti Annának és Bedő Csillának a vidám délutánt,
és külön köszönet Balogh Imre tanár úrnak a szép "címkompozícióért"!:-)

kitsi_momoka 2009.04.10. 13:34:22

Tanár úrnak én is gratulálok, hogy a sok ragaszgatás után végre érvényesíteni tudta kreativitását:):)..nagyon jól éreztem magam=)
és persze meg kell említeni a finom sajtos rudat is, ami életmentő volt:) köszönjünk Tanárnő:)

baloghi · http://edutech.blog.hu 2009.04.11. 10:56:18

Köszönöm szépen ifjú leányok! :) Ha háromból kettőnek tetszik az már nem egy rossz arány... :))

B.Balázs 2009.04.12. 20:41:33

Köszönet a versekért! Jó ötletnek tartom a megemlékezésnek ezt a módját és a versek is tetszettek. többet el is olvastam:)

Anncsuri 2009.04.15. 12:46:09

Hát nekem még mindig nem sikerült megbarátkoznom a Tanár úr művével..dehát le lettem szavazva..ez van :D Egyébként már csak ezért a délutánért is érdemes volt megcsinálni a kiállítást..tényleg jó volt!:) de amúgy is tudom ajánlani mindenkinek..jó kis válogatás született..olvassátok! megéri:P

wolveren 2009.09.01. 11:42:18

A Szixiben új korszak kezdődött Horsa tanárnő igazgatóságával...
Ez számomra elég meglepetés,de megdolgozott érte és meg is érdemelte, tudom,hogy mennyit dolgozik a diákokokért és tanultam is nála angolt.

wolveren 2009.09.01. 11:55:46

@Pap Adrienn:
Nem vagyok versíró, csak írogatni szoktam...
A tanárnő számára angolul írom le:

I am on a road steadily,
I do not have a pair, but I got used to it.
I meet people_nation and discuss I are in a lot and I read.
I sit at the computer a lot I play football, but I have been on much place and beaten.
I learned it in Széchenyi until 4 years,
I was a grey student only,
I was good at literature and a history rather,
from physics and biology I was mediocre.
I was good at physical education the best before the high school graduation,
I made a high school graduation with 3,4 decimal averages in the school.

Pap Adrienn 2009.09.05. 09:58:05

@wolveren: (Bár a megszólított nem én vagyok, de köszönöm a hozzászólást.)
süti beállítások módosítása