Utolsó kommentek

2010.07.18. 22:01 Pap Adrienn

Lövészet - beszámoló az elmúlt hónapok eseményeiről

Címkék: sport lövészet szijj katinka

Pap Adrienn tanárnő kért meg, hogy írjak arról, mi történt mostanában velem és a lövészettel. Megpróbálom összefoglalni a dolgokat.

Március elején volt Norvégiában az I. Ifjúsági Olimpia kvalifikációs versenye illetve az Európa Bajnokság. Az Ifjúsági Olimpián a versenyszámomban (légpuska 40 lány) 20 versenyző vesz részt az egész világból. A norvégiai verseny Európa kvalifikációs versenye volt, melyen 6 kvótát osztottak. Itt az első helyet sikerült megszereznem, így augusztusban irány Szingapúr.  Az EB-n 12. lettem.  Csapatban pedig 4. helyezést sikerült elérnünk Veres Katával és Biatovszki Mirával.

Április elején az Országos Bajnokságon a saját korcsoportomban nyertem illetve csapatban is elsők lettünk és új Országos Csúcsot állítottunk be húgommal, Szijj Kamillával, és klubtársammal,  Varga Inezzel.  Az eggyel feljebbi korcsoportban is első helyet szereztem meg egyéniben és csapatban is. 

Az Ifjúsági Olimpiára való felkészülésem érdekében vettem részt májusban plzeni felnőtt versenyen, illetve két Világkupán, májusban Fort Benningben (USA) , júniusban pedig Belgrádban. 

Júniusban a plzeni Olimpiai Reménységek versenyén csapatban 2. helyezést szereztük meg Biatovszki Mirával és Veres Katával.   A nemzetközi versenyeken kívül ezen idő alatt hazai válogató versenyeken is részt vettem, illetve több edzőtáborban.

Az elmúlt két hétben VB felkészítő táborban vettem részt. 

A Világbajnokság a következő megmérettetés, melyen augusztus 2-án versenyzem. Aztán Szingapúr, ott 10-től 29-ig leszek az I. Ifjúsági Olimpián, a versenyem 25-én lesz.

Szijj Katinka

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szixi.blog.hu/api/trackback/id/tr462159733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pap Adrienn 2010.07.18. 22:08:12

Köszönöm, és szívből gratulálok, további sok sikert kívánok!
süti beállítások módosítása